Var har vi varit hela ditt liv?

Det var som om blogg-guden straffade oss för att vi inte varit i kyrkan tillräckligt ofta, och stängde ner hela kalaset. KAPUTT och BORTA. Vi brydde oss inte så mycket - för vi har Så Mycket Bättre För Oss. Som att vahettere... öh, räkna matriser! Ebba älskar matriser. Jag tycker mest om lena klänningar just nu. Jag har en!! En lila! Det är ett slags sammetsfodral som är tight överallt och kort överallt. Så när man ska erbjuda någon att klappa, blir det (till klapparens stora förtjusning ) alltid extra kroppsnära och på något generande ställe.

Hähähä.

Ebba och jag är riktigt studenter nu. Vi går på gasquer och studentpubar och jag har lärt mig att använda fyrfärgspenna. Handels är lite som VRG: Först blir man lemnad, sedan får man pysslar. Mihi, en liten notation: Det här med studentpub är såhära öl och second hand meets Laroy. Minns du Laroy, Ebba! Du, jag och pastelliga lammullströjor under 18. Ah! Sedan tappade jag bort min mobil. Igen. Och fick ringa till dummer-3 på rödvinsdialekt och be dem att spääärraaaaaaa. Det är så jag minns det! (Det är så ni minns mig.)

Annars bor jag mest under en sten just nu. Jag vill inte kötta mer ekonomi nu. Stopp i lagens naaaamn! Bokstavligt talat, typ.

Eller: Vi får se. (Det beror på.)

Då så! Önska oss välkomna tillbaka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0