"Too much" för mig att dela med mig på internet

Och när jag satt där i den genomsvettade Aulan på handels från soluppgång till solnedgång, kändes Lundon så långt borta. MEN NU ÄR JAG HÄÄÄÄR! Hipp hurra!

Fast det började dåligt.

Först gick jag lite vilse, trots ganska tydliga instruktioner. Och när jag väl hittat till Aulan, satt mig mittemellan två främlingar och klockan slog "nu börjar vi", så smäller de upp "Civilekonomprogrammet" på overheaden. Alltså. Jag är färdig med det här med ekonomi. Jag har dragit variansen i svansen tillräckligt nu.

"Ehhh. Läser ni juridik?"
"Hää. Nää."
"Nämen. Nämen nähä. Ni då? Ni där framme?"
"Näää"

Samtidigt i hörsalen sätter sig juristhestarna till rätta och mumsar i sig blanketter och nytt schema. Och jag mötte Cippo!! Han tyckte synd om mig. Det såg jag i hans ögon!! Och jag kunde inte annat än att intstämma. Domma katt.

Sen sa Sandra och Ulrika (jag hade satt dem i arbete parallellt) att jag skulle vara i hörsalen. Minsann!

Oh shit. Jag måste öva upp det här med att blogga. Börjar misstänka att det har blivit too much för mig att dela med mig på internet. Helt plötsligt.

Kommentarer
Postat av: camilla

Hahahaha! Stackars lilla gumman!! Hoppas att allt är bra nu då. Hur gick sista tentan på handels? Puss!

2009-01-21 @ 17:24:01
URL: http://mysmilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0